Wednesday, April 4, 2012

The song in the Ted trailer

The song in the Ted trailer is


Sweet Disposition

by

The Temper Trap


27 comments:

  1. thankyou so much!

    ReplyDelete
  2. what is the hip hop song in the beginning

    ReplyDelete
  3. That's the SECOND song. Your as bad as the you tube dingles.

    ReplyDelete
  4. FIRST song is Yeah by Usher.

    ReplyDelete
  5. Nah, it's not yeah!

    ReplyDelete
  6. Its How you Like me now by the heavy

    ReplyDelete
  7. I'm looking the hip hop song from this movie too!!!!

    ReplyDelete
  8. THERE YOU GO:

    http://www.youtube.com/watch?v=sVzvRsl4rEM&ob=av3e

    ReplyDelete
  9. http://www.youtube.com/watch?v=-wtOKVfB1lk
    but this is not the mnusic from the first 10 secs of this vid..
    What is it

    ReplyDelete
  10. how u like me now-the heavy

    ReplyDelete
  11. The song that everyone is looking for is when the guy is dancing in the club (very beginning of the trailer) with the asian chick and he knocks over the other girl. what is the name of THAT song?

    ReplyDelete
  12. It's NOT how u like me now by the heavy.

    Anyone?

    ReplyDelete
  13. THE SONG WHEN HE IS CLUBBING not THE OTHER SHIT USE R NAMING!

    ReplyDelete
  14. They're leaving out Shots LMFAO ft. Lil Jon

    ReplyDelete
  15. Kiss kiss by Chris brown

    ReplyDelete
  16. sounds like "stripper pole" by reina williams but is not!! is another song!! I wanna know too!!!!!

    take a look!!

    http://www.youtube.com/watch?v=vW84yuBy4FE

    ReplyDelete
  17. Is freeka leek by Petey poblo and Chris brown

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is the song! Thank you!!!!!

      Delete
    2. Where i can found the song ?

      Delete
  18. yeah it´s a greeaaaat SONG !!!
    ty !

    ReplyDelete
  19. it's kiss kiss by chris brown feat t- pain.

    ReplyDelete
  20. the song of the scene in which Ted smokes, please

    ReplyDelete
  21. http://www.youtube.com/watch?v=MlwOadeoAOM

    ReplyDelete
  22. first music is PTteam - Bux.

    ReplyDelete
  23. http://www.youtube.com/watch?v=c5VEsfmhMNg

    ReplyDelete